About me ? *not too much (:

Selamat Datang : Blogg saya yg TAKCANTIK ini >.<'
Just simple - same with the owner of this blogg (:
(Ok : saya xmasak sgt dengan BI & blablabla ~) -.-'
Name <3 NorAfiqahAini
Age <3 17 years old ( mangsa SPM ) ^^'
From <3 Kedah
Status <3 High school student (:
Powered By Blogger

Friends : the most I love than other ^^ FATIN MADIHAH, MD. ZUBIR

Friends : the most I love than other ^^   FATIN MADIHAH, MD. ZUBIR
Dia : top 1 eka dlm carta sahabat (: Dia adik eka yg eka sayang teramat dalam life eka ^^ persahabatan kami sudah lama sgt terjalin , masuk tahun 2012 ni dah : 9tahun kami berkawan :D dia lahh buah hati eka , banyak yg kami kongsi bersama - suka duka. tapi , sekarang kami terpisah ): but , persahabatan kami tetap masih kekal mcm dulu , dia : princess saya ^^ #iloveherdamnmuch#

NurArtika , Abdul Rahman

NurArtika , Abdul Rahman
Dia : kawan yg selalu beri dorongan kepada eka (: Dia sentiasa support eka , tika kala eka lemah dalam something . Dia tempat eka mengadu sesuatu : kami happy when staying together ^^ sudah lama kami xbertengur sapa : tapi , atas keizinan Allah - kami dapat menjadi kawan rapat yg sentiasa membimbing antara satu sama lain (: #Thanks ALLAH : iloveher#

NurShazana , Muhd. Syukri

NurShazana , Muhd. Syukri
Dia : model bertudung saya ^^ hiee :3 Dialah kawan eka yg paling periang ~ periang yg penuh dengan gelak tawa (: dia menyegar suasana kami bila staying bersama :D tanpa dia : suasana sunyi ~~~ haha #thankssyg#

Sharifah Heni Masrina , Syed Salleh

Sharifah Heni Masrina , Syed Salleh
Dia : Model terkenal kami lhh . haha :D mcm-2 -.- hrm , dia - teman yg selalu ada for kami semua (: dia ada untuk membantu kami , dia lh kedai toup kami >.< hehe. walaupun berbeza cara masing-2 . heni : teman yg banyak menghulur bantu kat kami (: #thankyoumydear# (':

Friday, December 16

Story #63

4.28 pm




Okayy : Now aku swear aku suka tengok dea <3 ^^ #someone# Oh GOD - dea segakk sgt bila tengok lama-2 ;3 Comell weii = tak tipu . Betullah ckp org dea handsome & segak teruk sgt kod >.<' hrmm . Kan best kalau dapat kenal dea <3.<3 #aww#  yg pasti tak silap aku dea budak sana o.O. emm . zero-zero -.-' Haiyaa : sungguh lhh . Teringin nk kenal . FB-2 awad lh banyak org L A W A -2 ;D tergoda aku  Laki pompuan #ouch# erm . . Bagus lhh dapat tengok dea ~ Dari org lain ta add dea pun : so? nk tengok macam mane -.-' haha . . Erm = dea jenis yg macam mane lhh ? *-* hiee :3 #gediksat# aww ~  
Tp : aku lg tertarik kalau dea budak dance <3 #haiee# Untunglh aku ~ hahaha . .  tp | dari ape yg aku dengar | : dea memang budak dance kod o.o' Aduhh! dutt-dutt-dutt-dutt ~~ Eka gyla ! My heratbeat : so fast . haha . . Aku takmaw duk Kedah dah !! Nak duk KL lh 8.8 #tiba-2# hiee ; ruginya pi reject haritu . Tidak hidup aku kat sana lhh . BEST pun best : sini ? K O S O N G ~ emm .
FULLSTOP : myheart like wanna out from my body >.<'












<3NorAfiqahAini