About me ? *not too much (:

Selamat Datang : Blogg saya yg TAKCANTIK ini >.<'
Just simple - same with the owner of this blogg (:
(Ok : saya xmasak sgt dengan BI & blablabla ~) -.-'
Name <3 NorAfiqahAini
Age <3 17 years old ( mangsa SPM ) ^^'
From <3 Kedah
Status <3 High school student (:
Powered By Blogger

Friends : the most I love than other ^^ FATIN MADIHAH, MD. ZUBIR

Friends : the most I love than other ^^   FATIN MADIHAH, MD. ZUBIR
Dia : top 1 eka dlm carta sahabat (: Dia adik eka yg eka sayang teramat dalam life eka ^^ persahabatan kami sudah lama sgt terjalin , masuk tahun 2012 ni dah : 9tahun kami berkawan :D dia lahh buah hati eka , banyak yg kami kongsi bersama - suka duka. tapi , sekarang kami terpisah ): but , persahabatan kami tetap masih kekal mcm dulu , dia : princess saya ^^ #iloveherdamnmuch#

NurArtika , Abdul Rahman

NurArtika , Abdul Rahman
Dia : kawan yg selalu beri dorongan kepada eka (: Dia sentiasa support eka , tika kala eka lemah dalam something . Dia tempat eka mengadu sesuatu : kami happy when staying together ^^ sudah lama kami xbertengur sapa : tapi , atas keizinan Allah - kami dapat menjadi kawan rapat yg sentiasa membimbing antara satu sama lain (: #Thanks ALLAH : iloveher#

NurShazana , Muhd. Syukri

NurShazana , Muhd. Syukri
Dia : model bertudung saya ^^ hiee :3 Dialah kawan eka yg paling periang ~ periang yg penuh dengan gelak tawa (: dia menyegar suasana kami bila staying bersama :D tanpa dia : suasana sunyi ~~~ haha #thankssyg#

Sharifah Heni Masrina , Syed Salleh

Sharifah Heni Masrina , Syed Salleh
Dia : Model terkenal kami lhh . haha :D mcm-2 -.- hrm , dia - teman yg selalu ada for kami semua (: dia ada untuk membantu kami , dia lh kedai toup kami >.< hehe. walaupun berbeza cara masing-2 . heni : teman yg banyak menghulur bantu kat kami (: #thankyoumydear# (':

Friday, January 20

Dugaan semakin perit ):

Ini salah , itu salah . *subahanallah ~ benda ape lh yg aku buad yg sememangnya betul ? tade kan ? semuanyaa salah , semuanya serba-serbi tak kena . Ya Allah , tabahkan hati aku untuk terus dengan dugaan yg menimpa YA Allah . aku lah , anak mereka yg penuh dilontarkan kata-2 kesat , makian yg menguris hati (‘: perit sangat dugaan Engkau bila melalui mereka . aku pedih mendengar . hati aku seperti disiat-2 je dengan garpu (‘: sekaranag , aku dah sukar untuk dapat perhatian seperti dulu . sekarang , ayah pun sudah tidak hairan dengan aku . text aku ? sekarang , mane ayah balas . sekali pun tak (‘: sebelum ni , bila aku hantar je text kat ayah , ade je berbalas . sentiasa (‘: tapi , sekarang : dah tak lagi . aku turut segalah perintah yg diarahkan mereka , Ya Allah . aku kena kurung dalam rumah ? aku sabar jee . aku hanya mampu tengok orang lain seronok je kat luar sana . aku ? duduk dalam rumah , dengar cakap ibuayah aku . tak membantah . aku buad ape yg disuruh ibu , apa yg disuruh ayah . tapi , ganjaran nya tak pernah datang . sabar je hati aku , Ya Allah . aku tahu . Engkau sedang menguji aku ): tapi , aku tak dapat nak bertahan lama . aku tahu , hari demi hari segalanya berubah , berubah mengikut masa . suluhlah Ya Allah hati aku . aku tak kuat . hari-2 aku menangis kerana orang disekeliling aku . aku tak tahan . aku tak tahan menerima makian-2 dari org yg aku sayang dan cinta .  Allah : dorongi lah aku . kuatkan lah aku ~ pinta .


IbuAyah , adik rindu saat keluarga kita sedang bergelak tawa bersama (': adik rindu kita semua bersatu . kini : ibuayah sibuk dengan kerja . ingin menyara kami empat beradik . beloved parents , adik cinta ibuayah sgt-2 . sedalam hati adik (':  adik kini , dipenuhi dengan bermacam-2 dugaan yg datangnya dari Allah yg Maha Besar . ibu ,  adik perlukan ibu pada setiap saat duka dan bahagia adik . ibu tempat adik mengadu dari adik kecil lagi . sekarang adik sudah nak cecah 17tahun . biarlah besar dan bertambah mcm mana sekali pun umur adik , adik tetap mahu bermanja dengan ibu seperti mana adik manja dengan ibu satu saat dahulu . ibu insan pertama dalam hidup adik , tempat adik berkasih sayang lebih dari orang lain (': adik rindu ~~


I MISS both of YOU 
I will become the most best child that ever you have * insyaAllah.
I LOVE YOU ibuayah ! you are the reason why I live ~