About me ? *not too much (:

Selamat Datang : Blogg saya yg TAKCANTIK ini >.<'
Just simple - same with the owner of this blogg (:
(Ok : saya xmasak sgt dengan BI & blablabla ~) -.-'
Name <3 NorAfiqahAini
Age <3 17 years old ( mangsa SPM ) ^^'
From <3 Kedah
Status <3 High school student (:
Powered By Blogger

Friends : the most I love than other ^^ FATIN MADIHAH, MD. ZUBIR

Friends : the most I love than other ^^   FATIN MADIHAH, MD. ZUBIR
Dia : top 1 eka dlm carta sahabat (: Dia adik eka yg eka sayang teramat dalam life eka ^^ persahabatan kami sudah lama sgt terjalin , masuk tahun 2012 ni dah : 9tahun kami berkawan :D dia lahh buah hati eka , banyak yg kami kongsi bersama - suka duka. tapi , sekarang kami terpisah ): but , persahabatan kami tetap masih kekal mcm dulu , dia : princess saya ^^ #iloveherdamnmuch#

NurArtika , Abdul Rahman

NurArtika , Abdul Rahman
Dia : kawan yg selalu beri dorongan kepada eka (: Dia sentiasa support eka , tika kala eka lemah dalam something . Dia tempat eka mengadu sesuatu : kami happy when staying together ^^ sudah lama kami xbertengur sapa : tapi , atas keizinan Allah - kami dapat menjadi kawan rapat yg sentiasa membimbing antara satu sama lain (: #Thanks ALLAH : iloveher#

NurShazana , Muhd. Syukri

NurShazana , Muhd. Syukri
Dia : model bertudung saya ^^ hiee :3 Dialah kawan eka yg paling periang ~ periang yg penuh dengan gelak tawa (: dia menyegar suasana kami bila staying bersama :D tanpa dia : suasana sunyi ~~~ haha #thankssyg#

Sharifah Heni Masrina , Syed Salleh

Sharifah Heni Masrina , Syed Salleh
Dia : Model terkenal kami lhh . haha :D mcm-2 -.- hrm , dia - teman yg selalu ada for kami semua (: dia ada untuk membantu kami , dia lh kedai toup kami >.< hehe. walaupun berbeza cara masing-2 . heni : teman yg banyak menghulur bantu kat kami (: #thankyoumydear# (':

Friday, January 20

Kecewa yg mendalam ~

kecewa yg mendalam :  cerita yg aku coret tika ini ditemani dengan air mata (': kecewa hati aku , Ya Allah ~ aku semakin terasa dan kecewa dengan adik yg satu-2nya aku ada yg berdarah daging aku . Mengapa dia begitu jahat terhadap aku ? dia semakin menyakitkan aku .  hati aku , bila saat dengan dia , selalu sahaja dipenuhi dengan kasih sayang , Ya Allah - tapi mengapa ? mengapa dugaanMu berat sekali , *subahanallah ~ kecil nyaa hati aku , bila dia buad aku sakit . dia lh satu-2 adik yg aku cintai serta sayangi dengan sepenuh hati aku .. adik yg aku tatang dari kecil biarpun penuh dengan pertengkaran . dialah hadiah dari-Mu yg membuat hidup bahagia bertemankan dia ... Allah , mengapa dia seperti itu . kenapa dia semakin mensiat-2 hati aku . terluka nyaa ~ berdarah setiap kali dia melontar kata-2 kesat yg menguji aku . aku hambaMu yg lemah iman nya . aku lemah dari segalanya . aku xdapat nak bertahan kesabaran aku bila saat dia melontar kata-2 yg menyakitkan . ada kala , aku pukul dia dengan tapak tangan aku . aku mengigil saat selepaskan kesabaran aku . aku menagis teresak-2 , tersedu-2 pada setiap kali kami bergaduh - meninggikan suara masing-2 . seperti saat ini , airmata aku tidak henti-2 mengalir memikirkan keperitan yg dia rasa. Ayman baru 9tahun . tapi , aku dh hukum serta buad dia menderita dengan aku . ya : seperti yg selalu kakak cakap , kami : adakala bahagia , bahagia sgt . tp , bila bergaduh mcm anjing dengan kucing . Ya Allah , adakah kami xsehaluan ? aku bersyukur adanya adik seperti dia . tp , adakala , mulut aku terlepas mengeluarkan kata-2 kesat , kata-2 menyesal . aku malu ~ malu jadi kakak yg xbertanggungjawab ke atas adiknya . dia banyak buad aku sakit . hari demi hari , kesakitan dalam hati aku sentiasa merebak . aku xmahu berdendam dengan darah daging aku . tak mahu . aku malu ~ setiap kali kami gaduh , satu taman dengar . aku malu , aku betul-2 seorang kakak yg xbertanggungjawab . aku menyesal dengan diri aku sendiri . MENYESAL .


Muhammad NurAyman (':


dia adik yg aku tatang dari kecil . yg sukar menjauhi dirinya daripada aku .. dia seorang insan yg teristimewa , hadiah dari Allah buad aku . dia segalanya untuk aku . tanpa dia , hidup aku kosong dan sunyi tanpa suara ): aku rindukan adik aku yg sentiasa mendengar kata-2 aku . yg tidak pernah membantah apa yg dikeluarkan dari mulut aku . yg tidak pernah pukul aku yg dia gelar  kakak .  kecewanya aku kini, bukan hanya sekadar kata-2 yg menyakitkan hati aku . tp , tingkah laku nyaa . kenapa ayman semakin kurang ajar dengan kakchik ? adik kakchik xpenah buat mcm tu kat kakchik . pedih muka kakchik ayman hempuk td . nasib kakchik xbuta syg . ayman pasti malu kalau kakchik buta . ayman , kakchik berharap sangat ayman berubah lah , kakchik berharap sgt , adik kakchik ni akan jadi seoranag ustaz yg seperti mana ibuayah nak . ayman lh yg paling istimewa buad kami semua . ibuayah syg ayman , abg , angah kakchik sayang ayman sangat-2 . tolonglah ayman , kakchik sakit . . ayman pun tahu , kakchik sekarang selalu sakit . ayman nk kakchik tada ke ? ayman , ayman lah satu-2nya adik yg kakchik ada . selamanya , dunia akhirat : muhammad nurayman lh adik yg paling kakchik syg <3