About me ? *not too much (:

Selamat Datang : Blogg saya yg TAKCANTIK ini >.<'
Just simple - same with the owner of this blogg (:
(Ok : saya xmasak sgt dengan BI & blablabla ~) -.-'
Name <3 NorAfiqahAini
Age <3 17 years old ( mangsa SPM ) ^^'
From <3 Kedah
Status <3 High school student (:
Powered By Blogger

Friends : the most I love than other ^^ FATIN MADIHAH, MD. ZUBIR

Friends : the most I love than other ^^   FATIN MADIHAH, MD. ZUBIR
Dia : top 1 eka dlm carta sahabat (: Dia adik eka yg eka sayang teramat dalam life eka ^^ persahabatan kami sudah lama sgt terjalin , masuk tahun 2012 ni dah : 9tahun kami berkawan :D dia lahh buah hati eka , banyak yg kami kongsi bersama - suka duka. tapi , sekarang kami terpisah ): but , persahabatan kami tetap masih kekal mcm dulu , dia : princess saya ^^ #iloveherdamnmuch#

NurArtika , Abdul Rahman

NurArtika , Abdul Rahman
Dia : kawan yg selalu beri dorongan kepada eka (: Dia sentiasa support eka , tika kala eka lemah dalam something . Dia tempat eka mengadu sesuatu : kami happy when staying together ^^ sudah lama kami xbertengur sapa : tapi , atas keizinan Allah - kami dapat menjadi kawan rapat yg sentiasa membimbing antara satu sama lain (: #Thanks ALLAH : iloveher#

NurShazana , Muhd. Syukri

NurShazana , Muhd. Syukri
Dia : model bertudung saya ^^ hiee :3 Dialah kawan eka yg paling periang ~ periang yg penuh dengan gelak tawa (: dia menyegar suasana kami bila staying bersama :D tanpa dia : suasana sunyi ~~~ haha #thankssyg#

Sharifah Heni Masrina , Syed Salleh

Sharifah Heni Masrina , Syed Salleh
Dia : Model terkenal kami lhh . haha :D mcm-2 -.- hrm , dia - teman yg selalu ada for kami semua (: dia ada untuk membantu kami , dia lh kedai toup kami >.< hehe. walaupun berbeza cara masing-2 . heni : teman yg banyak menghulur bantu kat kami (: #thankyoumydear# (':

Thursday, January 19

Sedih kini ~

Terasa seperti dipergunakan sahaja kan ? Untunglah , aku buta ): xnampak apa yg tersembunyi . sakit nyaa , sudah lh dikecewakan sudah beberapa kali : banyak kali sgt ~ aku aku tetap sabar dengan kerenah dea ~~ aku pun xtahu kenapa sekali aku terluka , aku masih boleh terima dia (,:  xpernah ke dea nampak , yg aku ni sudah berkorban hati aku untuk  percayakan dia ): untuk terus terima dia . sudah pelbagai dugaan yg kami tempuhi bersama , tapi , kini aku seperti dipergunakan je ,kan ? Ya Allah , dugaanMu . aku menitis aer mata hamper setiap hari kerna tahap perasaan yg aku simpan untuk dia , banyak sgt : bermakna ~ dia lh lelaki pertama yg aku beri peluang bukan  hanya sekali tetapi pada setiap kali dia pinta ~ aku hanya mendapat kebahagiaan aku , hanya tika bila dia mahu melayan aku dengan penuh kasih saying dia . haha : kejamnya CINTA . K E J A M !! sakitnya dalaman aku , hanya aku dan Allah sahaja yg mengetahui . Subahanallah * peritnya . hari-2 aku kini hanya dipenuhi dengan air mata . hanya air mata aku ini lh yg menemani hari-2 aku sekarang . Bahagianya  aku td masa cakap telephone dengan dia . Bahagia hingga tak terkata ):  pangilan td penuh dengan gelak tawa ~ xada yg mengalirkan air mata . tp , aku xdapat nak faham . kenapa aku begitu baik kepada dia . kenapa dia xnampak ape yg aku buat ? Aku sanggup berkorban hati aku untuk dia , aku sanggup tahan kesakitan yg pernah dia buat ke atas aku . Ya Allah , bukakanlah hati dia untuk kembali fahami aku . aku mahu dia fahami aku , aku mahu Muhammad Asnafizal yg aku kenal dahulu . Ya ! aku tahu beban kan ? sukar untuk dia kembali mcm dulu .  yelah , dia semakin dewasa . aku ? kekal dengan sikap budak-2 aku . TAK MATANG . manja lebih ~ gedik ,kan ? Ya Allah , kembalikan dia yg aku kenal ): aku dah xmahu sakit lagi . cukup lahh . berat Ya Allah ~ aku xmenafikan yg aku tersangat-2 memerlukan dia . tapi , aku xmahu dia terus macam ni . TAKMAU !! ):

*(sayang , hari-2 I menangis dengan sikap you . Hari-2 I terpikirkan you . biarpun kita 24hours keje gaduh . I pinta , tolonglhh fahami I . janganlah push I dalam sesuatu hal syg . I lemah , I ade hak ke atas diri I . Janganlah kawal . Tolong : NorAfiqahAini akan selama-lamanya NorAfiqahAini . jangan change I . please . understand . I perempuan yg penuh dengan masalah . ) 

Forever Loving You : Muhammad Asnafizal Mohd. Alias