About me ? *not too much (:

Selamat Datang : Blogg saya yg TAKCANTIK ini >.<'
Just simple - same with the owner of this blogg (:
(Ok : saya xmasak sgt dengan BI & blablabla ~) -.-'
Name <3 NorAfiqahAini
Age <3 17 years old ( mangsa SPM ) ^^'
From <3 Kedah
Status <3 High school student (:
Powered By Blogger

Friends : the most I love than other ^^ FATIN MADIHAH, MD. ZUBIR

Friends : the most I love than other ^^   FATIN MADIHAH, MD. ZUBIR
Dia : top 1 eka dlm carta sahabat (: Dia adik eka yg eka sayang teramat dalam life eka ^^ persahabatan kami sudah lama sgt terjalin , masuk tahun 2012 ni dah : 9tahun kami berkawan :D dia lahh buah hati eka , banyak yg kami kongsi bersama - suka duka. tapi , sekarang kami terpisah ): but , persahabatan kami tetap masih kekal mcm dulu , dia : princess saya ^^ #iloveherdamnmuch#

NurArtika , Abdul Rahman

NurArtika , Abdul Rahman
Dia : kawan yg selalu beri dorongan kepada eka (: Dia sentiasa support eka , tika kala eka lemah dalam something . Dia tempat eka mengadu sesuatu : kami happy when staying together ^^ sudah lama kami xbertengur sapa : tapi , atas keizinan Allah - kami dapat menjadi kawan rapat yg sentiasa membimbing antara satu sama lain (: #Thanks ALLAH : iloveher#

NurShazana , Muhd. Syukri

NurShazana , Muhd. Syukri
Dia : model bertudung saya ^^ hiee :3 Dialah kawan eka yg paling periang ~ periang yg penuh dengan gelak tawa (: dia menyegar suasana kami bila staying bersama :D tanpa dia : suasana sunyi ~~~ haha #thankssyg#

Sharifah Heni Masrina , Syed Salleh

Sharifah Heni Masrina , Syed Salleh
Dia : Model terkenal kami lhh . haha :D mcm-2 -.- hrm , dia - teman yg selalu ada for kami semua (: dia ada untuk membantu kami , dia lh kedai toup kami >.< hehe. walaupun berbeza cara masing-2 . heni : teman yg banyak menghulur bantu kat kami (: #thankyoumydear# (':

Saturday, February 4

R i n d u |:

Begini lerr kehidupan (':


Ya Allah , terasa rindu bagai ~ erm . kenapa ea ? Mungkin sbb selalu dia je yg ada untuk aku kot ea ? ==' Itu lhh manusia , bila ada : tidak dihargai . bila tiada ? : baru nak t'hegeh-2 engat ):
Mengapa lhh hidup mesti brlangsung seperti sebegini rupa ?? Mengapa ? penuhnyy tanda tanya dalam kepala ini . Ya Allah , Engkau sentiasa menguji hambaMu (': 
Ya Allah , dengar lh rintihan hati aku ini ~ Yea ? <= Hanya Engkau yg sentiasa ada untuk aku , tika kala sedih & bahagia . Hanya Engkau yg tidak pernah jemu-2 mendengar , melihat kerenah aku , aku menangis . * Subahanallah ~


Sedihnyy jalan perceritaan aku di dunia (': Jalan cerita yg dipenuhi/dibasahi hanya dengan air mata yg tidak pernah henti mengalir ~  Jalan cerita seorang hamba yg sentiasa diuji oleh yg Maha Esa (': Ya Allah , hanya Engkau yg pertama dihati .. aku tak sanggup mengalir airmata lagi . mata aku kini kian bengkak . (dah tak comel) hiee =3  aku kini , sudah begitu jauh berbeza dari Nor Afiqah Aini yg dulu ~ ingin aku katakan , aku rindu diri aku yg dulu . diri yg penuh dengan gelak tawa . tidak bertemankan air mata ~ jauh berbeza kehidupan aku , Ya Allah . tunai yg dibayar oleh Mu ......... *hilang kata-2 ):  










<3NorAfiqahAini