About me ? *not too much (:

Selamat Datang : Blogg saya yg TAKCANTIK ini >.<'
Just simple - same with the owner of this blogg (:
(Ok : saya xmasak sgt dengan BI & blablabla ~) -.-'
Name <3 NorAfiqahAini
Age <3 17 years old ( mangsa SPM ) ^^'
From <3 Kedah
Status <3 High school student (:
Powered By Blogger

Friends : the most I love than other ^^ FATIN MADIHAH, MD. ZUBIR

Friends : the most I love than other ^^   FATIN MADIHAH, MD. ZUBIR
Dia : top 1 eka dlm carta sahabat (: Dia adik eka yg eka sayang teramat dalam life eka ^^ persahabatan kami sudah lama sgt terjalin , masuk tahun 2012 ni dah : 9tahun kami berkawan :D dia lahh buah hati eka , banyak yg kami kongsi bersama - suka duka. tapi , sekarang kami terpisah ): but , persahabatan kami tetap masih kekal mcm dulu , dia : princess saya ^^ #iloveherdamnmuch#

NurArtika , Abdul Rahman

NurArtika , Abdul Rahman
Dia : kawan yg selalu beri dorongan kepada eka (: Dia sentiasa support eka , tika kala eka lemah dalam something . Dia tempat eka mengadu sesuatu : kami happy when staying together ^^ sudah lama kami xbertengur sapa : tapi , atas keizinan Allah - kami dapat menjadi kawan rapat yg sentiasa membimbing antara satu sama lain (: #Thanks ALLAH : iloveher#

NurShazana , Muhd. Syukri

NurShazana , Muhd. Syukri
Dia : model bertudung saya ^^ hiee :3 Dialah kawan eka yg paling periang ~ periang yg penuh dengan gelak tawa (: dia menyegar suasana kami bila staying bersama :D tanpa dia : suasana sunyi ~~~ haha #thankssyg#

Sharifah Heni Masrina , Syed Salleh

Sharifah Heni Masrina , Syed Salleh
Dia : Model terkenal kami lhh . haha :D mcm-2 -.- hrm , dia - teman yg selalu ada for kami semua (: dia ada untuk membantu kami , dia lh kedai toup kami >.< hehe. walaupun berbeza cara masing-2 . heni : teman yg banyak menghulur bantu kat kami (: #thankyoumydear# (':

Thursday, March 8

Cuti lagi ?

 hey ! heyy ! heyy ! chek ni dah habis sekolah ke ? o.O' HAHA . tak terasa mcm budak sekolah pun 
-.-' padahal hujung tahun ni nak ambil examination yg terbesar derr . exam yg akan menentukan 
hala tuju masa depan  . haiyOo .. sirius tak terasa mcm diri ni nak ambil exam pun =.= yuHuu ~
bukan nyy apa . . masuk minggu ni , dah three weeks tak jejakkan kaki kat sekolah menengah
 kebangsaan mergong itu tahu ? >.<' kelas kat mana pun dh tak engat O.O' sekolah nasib lerr 
seberang taman jerr , tidak dengan sekolah -2 tak engat kat mana . HAHA (sumpah terok) =.=' 
bukan nyy apa , rasa otak ni dah benak dah . . lama sangat tak pi sekolah . ni , minggu depan 
start cuti pulak lagi : two weeks . Ya Allah *Astagfirullah hal azim ~ lima minggu kot total semua !! 
;O G I L A  ~ T.T     habis lh saya )= mcm mana nii ??   #Ya Allah , dorongi aku # )=
siriuslyy , aku fening  :O mcm -2 yg nak kena ligan balik .  erm , and about tusyen ? aku pun dah 
tak sure sama ada nak ambik atau tak =|  tusyen lagi cepat belajar dari sekolah . Ya Allah , aku tak
tahu lhh . aku dapat nak fahami erti apa yg aku mahukan .. aku confuse sgt . tak tahu yg mana yg
okayy untuk aku . . *Subahanallah )=  dugaan nyy  . . sehingga sebegini rupa ,kan ? hidup . . 

# Ya Allah , Engkau lebih mengetahui akan segala -galanya . aku mohon , Engkau tunjukkan lh mana yg terbaik buad diriku . aku berharap , Ya Allah . . hanya Engkau tempatku meminta kerna Engkau Maha Mengetahui akan sesuatu . *Astagfirullah hal azim ##