About me ? *not too much (:

Selamat Datang : Blogg saya yg TAKCANTIK ini >.<'
Just simple - same with the owner of this blogg (:
(Ok : saya xmasak sgt dengan BI & blablabla ~) -.-'
Name <3 NorAfiqahAini
Age <3 17 years old ( mangsa SPM ) ^^'
From <3 Kedah
Status <3 High school student (:
Powered By Blogger

Friends : the most I love than other ^^ FATIN MADIHAH, MD. ZUBIR

Friends : the most I love than other ^^   FATIN MADIHAH, MD. ZUBIR
Dia : top 1 eka dlm carta sahabat (: Dia adik eka yg eka sayang teramat dalam life eka ^^ persahabatan kami sudah lama sgt terjalin , masuk tahun 2012 ni dah : 9tahun kami berkawan :D dia lahh buah hati eka , banyak yg kami kongsi bersama - suka duka. tapi , sekarang kami terpisah ): but , persahabatan kami tetap masih kekal mcm dulu , dia : princess saya ^^ #iloveherdamnmuch#

NurArtika , Abdul Rahman

NurArtika , Abdul Rahman
Dia : kawan yg selalu beri dorongan kepada eka (: Dia sentiasa support eka , tika kala eka lemah dalam something . Dia tempat eka mengadu sesuatu : kami happy when staying together ^^ sudah lama kami xbertengur sapa : tapi , atas keizinan Allah - kami dapat menjadi kawan rapat yg sentiasa membimbing antara satu sama lain (: #Thanks ALLAH : iloveher#

NurShazana , Muhd. Syukri

NurShazana , Muhd. Syukri
Dia : model bertudung saya ^^ hiee :3 Dialah kawan eka yg paling periang ~ periang yg penuh dengan gelak tawa (: dia menyegar suasana kami bila staying bersama :D tanpa dia : suasana sunyi ~~~ haha #thankssyg#

Sharifah Heni Masrina , Syed Salleh

Sharifah Heni Masrina , Syed Salleh
Dia : Model terkenal kami lhh . haha :D mcm-2 -.- hrm , dia - teman yg selalu ada for kami semua (: dia ada untuk membantu kami , dia lh kedai toup kami >.< hehe. walaupun berbeza cara masing-2 . heni : teman yg banyak menghulur bantu kat kami (: #thankyoumydear# (':

Sunday, March 11

Ditegur ? >.<'

 O . M . G ! haha <-- belum apa -2 dah OMG -.-' huhuii . erm , erm , ermm .  nak story hapee entah ? o.O' lupaa ~
 * 5 minit later : hah ! nak typing story sal ni hahh , mutawwif aku yg aku pinjam tempoh minggu sending PM kat aku ^^ hiee . . aku pun terkejut jugak , tp sapa duga kan ? tin - ton - tin ton : dah seminggu tak jumpa , dah seminggu tinggalkan tanah haram , Makkah Al - Mukarramah ('= how sad .. sad sangat . aku sekarang cukup - cukup sensitif sgt bila talk fasal ni . Umrah ? aku cukup sedih bila teringatkan saat -2 gembira yg diukir bersama kat sana . emm . tapi ! tak mengapa lah . aku kan K U A T ! ? >.< aku kena tabah !! banyakkan berdoa lg kepada yang Maha Esa . agak aku dapat jejakkan kaki lagi kat rumahNya ^^ * insya Allah ('=
 [ air mata mulai menitis membasahi pipi ku yg tembam -.-' ]
continue ~ hah , td ni mutawwif yg aku maksudkan tu : ustaz Koko ^^ hee , selama aku typing blogger rasanya belum keluar cerita tentangnya oO' , kan ? rasanya : YA . hehe , sbbnya , yg aku tahu . aku hanya typing tentang mutawwif aku ja . ustaz Koko ni bukan mutawwif kami . kami pinjam ja (= mutawwif kami ,, ustaz Heri dengan ustaz Kiki (Wirnarno / Wirr ) jaa . dia mutawwif group ustaz Haji Md Nor , yg balik Malaysia awal dari group kami .. erm - erm . okayy (:
 Ni hah cerita dia (dari tadi tak cerita -2 lg -.-') ^^
 td dia ada PM aku dalam fB , aku pun terkejut jugak >.< yg ustaz Ghozalyy tu duk main poke -2 dengan aku . haha . . aku suka dia , dia kelakar =DD satu pala lh jugak , then cakap manyak (= YuhuU !  ustaz Koko tu PM aku , tanya tentang khabar , yela agak lama tak jumpa , kan ? ermm . aku pun jawab pe semua , saling tanya menanya apa . haha . . then , aku mcm mana tak tau . boleh ceringg hang tau -.-' aku tanya dia , dah pindah ka > sbb haritu , yela kan masa jalan kat Maa'la dia ada ckp dia nk kena pindah . so aku pun tanya lh . then , dia balas ' pindah ke mana ? ' aku ?? cuak , aku kata . eh , silap ><' HAHA . cering pluss cering kuasa dua . ( hampa faham sendiri ) -.-' dengan dia , aku ckp indon sikit . . tak Malaysia terus . takot dia engak fahaminya pula nanti >< hehe . . aku ni pun tahu keh duk layan sinetron pa . HHAHA . dulu layan indon lerr , lani korea dah . hohOii ;OO


... end sat ~