About me ? *not too much (:

Selamat Datang : Blogg saya yg TAKCANTIK ini >.<'
Just simple - same with the owner of this blogg (:
(Ok : saya xmasak sgt dengan BI & blablabla ~) -.-'
Name <3 NorAfiqahAini
Age <3 17 years old ( mangsa SPM ) ^^'
From <3 Kedah
Status <3 High school student (:
Powered By Blogger

Friends : the most I love than other ^^ FATIN MADIHAH, MD. ZUBIR

Friends : the most I love than other ^^   FATIN MADIHAH, MD. ZUBIR
Dia : top 1 eka dlm carta sahabat (: Dia adik eka yg eka sayang teramat dalam life eka ^^ persahabatan kami sudah lama sgt terjalin , masuk tahun 2012 ni dah : 9tahun kami berkawan :D dia lahh buah hati eka , banyak yg kami kongsi bersama - suka duka. tapi , sekarang kami terpisah ): but , persahabatan kami tetap masih kekal mcm dulu , dia : princess saya ^^ #iloveherdamnmuch#

NurArtika , Abdul Rahman

NurArtika , Abdul Rahman
Dia : kawan yg selalu beri dorongan kepada eka (: Dia sentiasa support eka , tika kala eka lemah dalam something . Dia tempat eka mengadu sesuatu : kami happy when staying together ^^ sudah lama kami xbertengur sapa : tapi , atas keizinan Allah - kami dapat menjadi kawan rapat yg sentiasa membimbing antara satu sama lain (: #Thanks ALLAH : iloveher#

NurShazana , Muhd. Syukri

NurShazana , Muhd. Syukri
Dia : model bertudung saya ^^ hiee :3 Dialah kawan eka yg paling periang ~ periang yg penuh dengan gelak tawa (: dia menyegar suasana kami bila staying bersama :D tanpa dia : suasana sunyi ~~~ haha #thankssyg#

Sharifah Heni Masrina , Syed Salleh

Sharifah Heni Masrina , Syed Salleh
Dia : Model terkenal kami lhh . haha :D mcm-2 -.- hrm , dia - teman yg selalu ada for kami semua (: dia ada untuk membantu kami , dia lh kedai toup kami >.< hehe. walaupun berbeza cara masing-2 . heni : teman yg banyak menghulur bantu kat kami (: #thankyoumydear# (':

Thursday, March 8

Mutawwif saya >.<'

Atotto ~ >.<'
 about my title ,  ermm . saja je . huhuii . mahu berceritakan tentang pengalaman dengan mutawwif saya / kami yg banyak membimbing ^^
 itu - itu - itu : yg lelaki itulah mutawwif group kami (: group ustazah Normala <33 nama dia , Haji Muhammad Heriandi *.* dia datangnya dari Medan , Indonesia (= mcm mana dia boleh ada dekat Tanah Haram , dia belajar dekat sana . Best oOw . dapat belajar dekat Tanah Haram . dengar -2 kat sana hanya lelaki / kaum Adam sahaja yg dibenarkan belajar . itupun hanya di Madrasah <-- kebanyakkan nama tempatnyaa . sana bukannya mcm kita , sekolah rendah , sekolah menengah . sana hanya ada sekolah pondok jerr and madrasah . kalau university ni ada kat Mesir - ermm , sana ada lh . contoh nyy itu - yg aku teringin  sgt nak pi tu >.<' University Al - Azhar . pweewitt ! U itu terbaik oOw . sapa yg dapat pi sana memang aku tabit lerr ~ :D
 sambung -2 . . errm , mutawwif kami ni dia tak spoting sgt . haha . cool pun , boleh lhh dlm 50 -50 . tapi , yg the best nyy tentang dia . apa yg dia terangkan and ceritakan kat kami semuanya dapat difahami dengan baik sekali . walaupun dia Indonesia tapi cara percakapan dia cool ^^ sesuai dengan persekitaran . dia pandai walaweyy berbahasa Arabic ;O yelerr , nama pun study kat sana ,kan ? mesti lh wajib tahu ((=   Aku kan , aku kan ? time first jumpa mutawwif aku ni , aku jadi admire siut kat dia . dia nampak dlm picture mcm biasa kan ? tapi if depan -2 memang the best lerr >.<' sapa tak falling kat dia mohong ! HAHA . jemaah kami pun falling kat dia , kalau hampa ? telah lhh ~ =pp  aku bertemu dengan dia , berkenalan hapee semua masa hari first sampai di Jeddah (: at first naik bas dia tadak lg . tp , time on the way tu lerr baru driver bas stopped ambik dia ^^ naik -2 ja dia atas bas . Opp ! (dup-dap-dup-dap) gylerr ! muda kau !! =OO
kami semua tak caya , mati -2 engat dia salah bas kot -.-' haha .  pada pandangan kami semua : dia muda sgt untuk bimbing kami . tp , itulah ... kami salah =| hanya pandang pada luaran rupa , walhal dia berpengalaman weii >.<' dia naik hapee semua , kenalkan diri dia . dia gtau nama and suruh kami panggil dia hanya dengan nama ' Heri ' saja (: dia ada cakap yg dia bekerja dengan Andalusia sudah hampir 8 tahun , and dia baru sahaja tamat pengajian dekat Makkah C=  but - but ,, if nak di lihat pada hari first tu - dia kelihatan berseri -2 (= dengan comell nyy =.=' huhuii  ~~ entah lh mengapa . aku ? dari hari first lagi aku tertarik dengan dia . ada something istimewa tau ..  pendam -2 hapee ... (jangan salah anggap) >.<' pada hari second last nak balik aku dapat satu berita yg menusuk -2 telinga aku -.-' berita yg disampaikan oleh ustazah kami , berita yg mengatakan bahawasanya : mutawwif kami _ Ustaz Heri sudah pun bernikah ('= dan dia baru sahaja bernikah 2 minggu ~ pada hari pertama dia datang kat kami masa kat Jeddah itu , itu adalah beberapa hari selepas dia bernikah (': Ya Allah ! hauss >.< hahaha . aku memang terkejut sgt -2 dengan berita tu .. dia baru bernikah okayy , entah honeyymoon sudah atau belum . ermm .. selama ni , aku penuh dengan tanda tanya _ dia dh kawin ka ? belum kott , muda lagi .... and then , at last : the truth (': dia dh bernikah . sayu siut bila aku dengar . kemudian tu , aku terus tak rasa hapa -2 -.-' aku jadi kosong pun .. terima kasih pada Allah ^^ * Alhamdulillah ~ dh lah hari aku dapat tau berita tu merupakan hari aku hendak bergambar dengan dia ('= mcm miracle kan ? keajaiban Allah S.W.T  , bila difikirkan balik , padan lh hari first tu dia berseri -2 sgt -.- ...   entah lhh .. tapi , overall : aku bersyukur sgt dapat kenal dengan mutawwif aku tu . tanpa keizinan Allah , kami pasti tak akan bertemu . biarlah dia sudah bernikah sekali pun (':   aku juga bersyukur kerna Allah banyak memakburkan doa aku =] Allah Maha Besar , tahu : dari hari pertama aku bertemu dgn mutawwif aku ni . tidak pernah sekali pun aku bercakap f2f dengan dia sbb , yelerr aku ni pemalu >< haha . tp ,dengan kuasa Allah . mcm mana , pada hari terakhir aku nak balik . kan dia hantarkan semua ke airport Jeddah , Allah izinkan aku cakap dengan dia f2f . tp sygg . aku leka tika tu . aku tak perasan bahawa itulah kali terakhir aku berjumpa dgn dia pada tika itu . aku jumpa dia sbb ada hal , then elok aku jejak kaki masuk , langsung aku tak jumpa terus dengan dia . Ya Allah , sebak gila time tu . aku tak tahu kenapa aku tak boleh nampak semua tu . Allah bagi kesempatan untuk aku ucapkan selamat tinggal tp aku lepaskan peluang tu mcm tu jaa . *Subahanallah ):  pada saat aku naik ja flight , mulut aku tak henti menyebut * Allah hu akbar & * Bismillah hi tawakkal tu a'lallah . ..    (end)


# Ya Allah ,aku bersyukur sgt dengan apa yg telah Engkau berikan padaku sepanjang aku berada di rumahMu . hanya Engkau yg tahu cerita yg sebenar . hanya Engkau yg mampu memahami aku . Allah hu akbar . aku berserah serta bertawakkal kepadaMu .. terima kasih Ya Allah kerna telah banyak memakburkan doa aku selama aku berada di sana . Alhamdulillah (': ##